香港最佳酒店 奕居 (我心儀的住宿優惠)

香港最佳酒店  奕居 

依家好多酒店酒店都有不同超值優惠 但我最心動非萬豪集團既 始終都係 奕居
睇下offer 先 

依個叫 擁抱特別時刻 套票 
4000+10%=4400hkd 
當然都唔係性價比最高既選擇
但我認為香港最佳酒店 不論服務 硬件 軟件 
你感受到既貼心服務 應該只有MO 可以比較 
當唔係酒店會藉會員 人人平等下 


4400 住 studio 70 
彈性入住時間並可享完整24小時住宿
(依個係住足24小時 4pm check in 就 4pm check out)

於Café Gray Deluxe享用雙人早餐
(佢個早餐 係勁好食)
於Café Gray Deluxe 享用3道菜式晚餐

每位於Café Gray Deluxe享用迎賓飲品一杯(下午6時後)
(無特別)

免費慶祝蛋糕乙個
(無試過 所以想試下)

MAXI-Bar 內免費享用任何一支香檳或美酒及小食
(問過姐係 mini bar 除左酒精類 係任飲 仲送一枝香檳)

無限點播客房高清電影及爆谷
(岩我 睇電影hea 酒店)

免費泊車 
(唔關我事 單程接送服務 一程 $200 唔算呃錢 BMW X5)


佢仲有一個 一加一住宿優惠 
平均一晚 2400hkd 


留言

熱門文章