封關前的澳門RC Report

2月封關前,利用75night 房券,換左我個人認為亞洲最值得既

                                 The Ritz-Carlton Macao .


本人認為依間RC 係比較公平,不論你會員與否都係得2種SUITE 選擇.同我一樣做既方式去之前打個電話要求升房做Carlton suite 好順利就升到
先上lobby check in 時間當時下午2點.就有房.服務係十分貼心 我有加club lounge 一位收費係500+10%=$550  立即去食個下午茶
先睇睇餐牌 有咩食,由於疫情人少左所以club lounge (dinner lunch afternoon tea 都改為地下餐廳)點餐

上房睇睇先!!!


因為無影相之後段片我會放係page 比大家睇睇
午餐比大家睇睇餐牌 因為無食到所以比大家睇下

依晚餐就十分唔錯單點既餐牌





一位$550 既club lounge 係十分超值 所以我都好推薦加個club lounge 
除左主菜外其他 都係可以無限咁叫 當然酒水宦係啦
食完返房睇睇 酒店送左兩個蛋糕比我








依早餐蛋既選擇十分之多,阿拉斯加蟹肉炒蛋個名就好型
食落係無咩味



總結:用75night房券換十分超值,有積分多既朋友 可以換40000 points 淡季
加上本身今年級別升到7 而依家仲係6 我十分推薦疫情後去住.但比錢計$3500-4000 我就無錢啦 H.K(Hou Kung 好窮) Stay Hotel 精神
而club lounge 都係必須加既項目 對比香港RC 更加值







留言

熱門文章