如何正確與酒店溝通(升房篇)尋找正確的人

首先希望大家建立正確價值觀。酒店係賣房 但房價定位 就係質素 所謂質素都係酒店名牌
 定位 客戶群 但重點 就係服務質素。當大家經常入住酒店前,同酒店溝通  正如之前所講究竟點樣同酒店溝通。依個用法適合任何酒店 唔係單單大家玩會員。好多時候大家都

會用唔同原因要求升套房。一般我係建議打電話直接溝通 但通常大家打完電話都係收到 一個回覆 就係當日先知。依個回覆只係敷衍你。因為人既惰性 非常之強 唔想為咗你同佢上司溝通 幫你爭取。當然你溝通能力強可以令當值經理協助你就最好 但遇到咁簡單就得既 為數不多。酒店職員 難聽既說話 我聽過好多 。但如何面對?就係比職員更了解酒店名牌 同 定位 咁如何令對方知道?講咁多 究竟講咩。係 ,唔明白係正常 所謂尋找一個正確的人  就係 酒店總經理
佢就一定理解。

我分享其中一個經驗當時住喜來登峴港都係打電話拒絕升房。咁就睇睇如何應對

佢就係依間酒店既 GM.   搵好酒店email 就send 封電郵比佢我同前台既要求效果一定唔同
其實係唔需要用咩原因 隨便既原因就可以 只要表達你需要就夠。當然唔係酒店會員都可以做到但方法大同小異。同前台經理溝通受到拒絕。因為話唔到事 講廢話。記得一定要搵GM 唔好比其他職員插手 除非佢解決問題。一般我必須GM 回覆




過左兩星期後。我既回覆係可以block suite 其實每一間酒店都可以做到 不論政策如何在一樣可以做到 只有 做唔做。


最後每一間名牌酒店背後其實都有一個理念 你一定要比職員了解酒店理念。可能令職員入職 都唔知酒店理念 我遇過好多職員 都唔知酒店理念。一定令佢明白唔存在過份要求 唔存在R野
只係服務質素係唔係符合酒店名牌精神 當然入住率高無房 我都唔會有特別要求但溝通質素同服務我會放係第一位。

留言

熱門文章