如何選擇一間酒店?(

第一次寫blog,就先寫我係如何選擇一間酒店同大家分享。同你地都一樣先上官網睇睇價錢
之後開始揀下酒店brand 背後既福利 、未住過我通常都會睇tripadvisor相片
當然會分享如何有效地升房既技巧

Step 1:揀好一間心儀既房型(當然係book柴房)就好似the mira 身為酒店會員咩福利都無既時候
Step 2:直接可以打電話或email(之後我會再講點send 唔係結婚原因之類)最重要係要確保你入住果日有你想住既房型,酒店通常99% 都會答你當時入住先知,當然依d廢話我地都聽唔少。但其實酒店係可以hold 間房比你。

Step3:當然邊個有權可以hold房係要睇 當時與你對話既職員職位 所以我建議一定要9-5時間打去酒店。海外酒店skype 入番d錢 就ok。首先搵左當值經理去要求升等,如何聽到subject to availability 就可以問清楚職員究竟有冇權限係酒店系統hold房。如果無 你就要開始搵佢上司 linkedin 上面可以搵到果間酒店既管理層 。當然你可以提供一個合理要求升房既原因。一般都係(我需要 如何需要)往後我會再詳細分享

Step 4: 當職位回答你當日無你要房型,而官網都無既時候 。未預計既我建議放棄。但當你已經預訂左又唔代表你已經gg 因為總有房係需要維修往後先放出黎。記得酒店係會hold 起10% 房比walk in 既客人 。所以check in 3日你係可以再了解多一次。

今次係我第一次分享既經驗 希望幫到大家或者同我交流下 下次我會再詳細講如何與酒店職員溝通 因為酒店有服務標準 大家可以再了解。
   

留言

熱門文章