【深入認識要有一套】香港海洋公園萬豪酒店 Deluxe Suite and Executive Suite 比較

開左一年既海洋公園萬豪酒店 
有人話比較難升套房 幸運兩次入住都可以住到唔同類型套房
第一次 入住 Deluxe Suite 第一次既感覺服務好好 有專人帶房 同可以in room check in (酒店黎講in room check in 係一種尊重 )之後我會再有一間對黎最好既酒店推介


 


先講講酒店由3個建築物組成 可以既話我建議住番係club lounge 個幢  唔係去有點遠特別係由側門入要係LG行去我覺得十分唔方便。一家大細黎講依間其實真係好值得夏天去玩水
(疫情後)Deluxe Suite 個bedroom 我有點唔太鐘意 因為係半圓 整體感覺好細 個bedroom 如果不幸無view 咁就大獲入面係連電視機都無。(值得一題所謂套房。客廁其實係必須 新既酒店通常為左慳位都係無既 再之後仲有酒店出埋studio suite 依個名其實係呃人 )所以入住酒店升套房記得唔做好功課一定要問清楚 有冇客廁同係埋客廳同bedroom 分開 唔係好容易被入圈套 (提提各位高階酒店會員 當酒店條款寫左可以升級為套房 套房係一個酒店行業官方既用語有解釋 所以你見萬豪都有寫標準套房 記得標準套房)但我都接受既。有d 大家都嫌舊既酒店 套房就一定有客廁 因為套房依個專業字當時大家清楚明白 只係依刻酒店通常會用唔同名字去呃大家。
總結: Deluxe Suite 客房唔會係覺得舒適太細 客廳比例過大 浴缸 人體工學舒適 都唔係十分好只係size較大

另一間住過既套房Executive Suite





當時生日入住所以可以比我選住兩種套房 我都欣賞係佢個浴缸 佢用日式 可以坐係浴缸浸 唔係位置細就一咪窄 咁 佢個浴缸深度好夠我非常欣賞 依種房型我覺得比Deluxe Suite 更加好雖然比較細 但每一個空間同位置 都覺得有用 設計更加好。由於生日入住一樣都有蛋糕同酒類比我慶祝 下次我會寫香港酒店生日篇暫時住過5間酒店慶祝生日 


總結:有朋友話依間比較難升我就幫過網友升套房事實要花小小時間溝通。但可取之處始終 假日 留係香港 環境 同 氣氛上 op 萬豪真係比到一個家庭樂你。三個池玩水其實都真係好好。特別有late check out既14:00-16:00 係最好無咩人 真正可以享受泳池

Club Lounge :早餐其實都算唔差  但真係超級多人 我建議可以8點左右 或用秘技haha pm me 黎食

    
 

留言

發佈留言

熱門文章